Οι καιροί αλλάζουν αλλά κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου.
Μια από αυτές είναι η αγαπημένη απόλαυση του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος. Μια απόλαυση άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία αλλά και την καθημερινότητά μας, που μας φέρνει πιο κοντά με τους ανθρώπους μας δημιουργώντας μοναδικές στιγμές… Σχεδόν έναν αιώνα τώρα εμείς οι Έλληνες ανοίγουμε την καρδιά μας πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος.
Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO και έκανε την εμφάνισή της στους τηλεοπτικούς δέκτες την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου. Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.
Με ένα ταξίδι, λοιπόν, που μετράει σχεδόν 100 χρόνια τώρα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος περνά από γενιά σε γενιά σαν “κληρονομιά”, ενώνοντας το χθες με το σήμερα με το μοναδικό του άρωμα … έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες!